Talviajan Spirit Week toi väriä harmauteen

31.10.-4.11. 2022 vietettiin jälleen Spirit Weekiä. Viikko käynnistettiin maanantaina Torkkelin ikonisesta Halloweenista. Muiden päivien teemoja olivat TyöväkiTiistai, CosplayKeskiviikko, ToimistoTorstai ja PunkrockPerjantai.

Tiistaina abit pukeutuivat TJ 100 -päivän kunniaksi black tie -pukukoodin mukaisiin juhlapukuihin, kun taas muu koulu pukeutui työväki-teemaan.

Keskiviikkona torkkelit pääsivät esittelemään mitä upeimpia cosplay-asujaan ja kouluun saapui niin videopeleistä, elokuvista kuin animesta tuttuja hahmoja.

Torstain teemana puolestaan oli toimisto, jolloin pukeuduttiin kauluspaitoihin, bleiseriin ja kravattiin.

Lopulta kauluspaidat vaihtuivat nahkatakkeihin, farkkuun ja flanelliin, kun teemaviikon päätti PunkrockPerjantai.

Studio rakennettiin tällä kertaa poikkeuksellisesti Teehuoneeseen, sillä koulun sali ei valitettavasti ollut käytössä. Tästä huolimatta kuvaaminen onnistui loistavasti ja Teehuoneessa oleskelijat pääsivät myös todistamaan mediatiimin työskentelyä.

Spirit Week oli jälleen kerran ihana piristys Torkkelin kouluelämään ja syksyn tasaiseen arkeen!

TEKSTI Emma Honkasalo
KUVAT Mediatiimin studio