Upea loppu koeviikolle: Torkkelin ensimmäinen bändi-ilta 30.9.2022

Ensimmäisen jakson ja koeviikon päätteeksi torkkelilaiset pääsivät juhlimaan ja rentoutumaan ensimmäisen kiihdytetyn limudiskon eli bändi-illan merkeissä! Juhlasaliin viritetyt värivalot ja projektori loivat saliin upean tunnelman.

Illan avasi upea Amuh, jolta kuulimme muun muassa mahtavan coverin Ayesha Erotican kappaleesta “I’ll Do It”. Esitystä täydensivät projektorilla heijastetut surrealistiset videokuvat.

Oselotti-bändin debyyttiesitys Torkkelissa.

Ensimmäistä kertaa Torkkelissa esiintyi Oselotti-bändi, jonka lumoavia kappaleita täydensivät projektorilla heijastetut kuvat villeistä oseloteista ja turkiksista. Oselotin kappaleissa yhdistyvät runous ja vauhdikkaat rummut sekä kitara.

10e Sipulimeinings sai torkkelilaiset tanssimaan bändi-illassa.

Yleisö pääsi mukaan musisoimaan 10e Sipulimeiningsin mukana. Katsojille jaetuista bongoista, rytmimunista ja lehmänkelloista lähti tarpeeksi rytmiä jopa vauhdikkaan moshpitin muodostamiseen!

Seuraavaksi esiintyi Homeopatia, jonka vauhdikkaat kappaleet inspiroivat oppilaita jopa letkajenkkaan. Upeaan performanssiin kuului myös kuntopyörä, jonka he olivat kuulemma kuljettaneet Kaapelitehtaalta asti koululle.

Lisää energiaa tanssimiseen saatiin abitoimikunnan pyörittämästä buffetista, jossa tarjoiltiin muun muassa mokkapaloja sekä pizzaa.

Illan päätteeksi kuulimme Torkkelin alumnien perustaman HazerRunner-yhtyeen kappaleita. Vaikka ilta oli jo pitkällä, monilta löytyi vielä energiaa tanssimiseen yhtyeen elektronisten kappaleiden tahtiin.

Kaiken kaikkiaan Torkkelin ihka ensimmäinen bändi-ilta oli suuri menestys. Toivottavasti juhlasalin lavalla nähdään taas pian uusia ja vanhoja esiintyjiä!

TEKSTI Tiiku Ruuska
KUVAT Kairi Kanerva, Maarit Nopsanen ja Tuure Tuononen