Joulumieltä jakamassa Torkkelin joulumyyjäisissä 2021

Torkkelin joulumyyjäisissä opiskelijat myivät taidetta ja muuta ihanaa.

Sydämellisiä joulukortteja, makoisia herkkuja, sieviä koruja, vaikuttavia taideteoksia, herkistäviä runomuotokuvia ja loppuhuipennuksena hilpeää valomaalausta! Torkkelissa järjestettiin viimein joulumyyjäiset joulukuisen arki-illan iloksi. Opiskelijat pääsivät näyttämään ainutlaatuista osaamistaan sekä levittämään joulumieltä myymällä mitä tahansa omaa tuotostaan, olivat ne sitten tarroja, korvakoruja tai t-paitoja.

Paikalla kierteli tietenkin Torkkelin omat opiskelijat ja opettajat, mutta myös vanhempia, vierailijoita naapurikouluista sekä peräti Torkkelista jo valmistuneita opiskelijoita. Riemukasta tapahtumaa elävöittivät myyntipöytien lisäksi muun muassa opiskelijakunnan antoisa kahvio ja mediatiimin vetämä valomaalauspaja. Tätä parempaa iltaa ei voisi toivoa. Erityinen kiitos kuuluu Torkkelin ystävät ry:lle, joka järjesti tapahtuman koulumme kanssa!

TEKSTI Marga Herrmans
KUVAT Tuure Tuononen ja Katja Särkkä