Torkkelin halloween 2015 – päivä paholaisten parissa

1508543_840617619370716_6061925315236450760_n copy
.

Hiljaiset käytävät alkavat täyttyä. On taas saavuttu kouluun, mutta hieman erilaisissa tunnelmissa. Ovista sisään tulevat hirviöt kiinnittävät huomiota ja saavat aikaan ihailua. Käytävillä alkaa näkymään toinen toistaan karmivampia asuja, jotka on tehty taidolla. Myös erilaiset maskeeraukset sekä veriset roiskeet saavat iloisen mutta teemaan kuuluvan tunnelman. On aika taas viettää jokavuotista halloweeniä, joka osoittautuu lukuisille torkkeleille mieleiseksi tapahtumaksi.

Vaikka käytävät olivatkin aamulla vielä rauhallisia, iltapäivällä tilanne on aivan erilainen. Popcornkone poksuu, ennustaja katsoo tulevaan, ja muutamat vielä maalailevat kasvojaan. Auditoriossa järjestettävät pukukilpailukuvaukset vetävät ihmisiä sisään. Auditorioon astelee paholaisia sekä niiden joukossa muutama muu mielenkiintoinen olento kuten Teletappi sekä Pikkumyy.

Käytävillä kuljeskelevat olennot näyttävät viihtyvän. Alkava viikonloppu nostattaa entistä enemmän fiilistä, vaikkakin jo itse teemapäivä piristää torkkelilaisten kouluarkea. Tänäkin vuonna Halloween-teemapäivä on onnistunut. Pikkuhiljaa perjantain koulupäivä alkaa olla ohi, ja toinen toistaan kammottavammavat hirviöt alkavat astella kohti viikonlopun viettoa.

TEKSTI Laura Kokko, mediatiimi
KUVAT Peppi-Lotta Saari ja Jani Jukonen, mediatiimi