Pinkein eväin kohti uusia haasteita

Tänään tuntuu haikealta. Yhdeksän ja puoli vuotta Torkkelin rehtorina on antanut huikeita kokemuksia ja elämyksiä. Te persoonalliset, luovat ja ihanat opiskelijat olette vaalineet koulun suvaitsevaa ja lämmintä ilmapiiriä. Teidän luovuutenne ja lahjakkuutenne on ihailtavaa. Lämmin kiitos teille, rakkaat opiskelijat, yhteisestä ajastamme Torkkelissa.

Avuliaisuudesta, ammatillisuudesta, innostuksesta, suvaitsevuudesta ja välittämisestä – näistä on Torkkelin opet tehty. Torkkelin toimintakulttuuriin kuuluvat uuden luominen ja yhdessä tekeminen. Erilaiset huikeat opettajapersoonat täydentävät loistavasti toisiaan. Arvostan teitä opettajina ja ihmisinä, olette olleet hienoja työkavereita. Teidän kanssanne on ollut ilo työskennellä. Nöyrä kiitos teille kaikille.

Koulutyöstä ei tulisi mitään ilman kunnon puitteita ja niistä huolehtimista. Yhteistyö eri ammattikuntien kanssa on ollut mutkatonta. Te jokainen tuotte oman hienon persoonanne isoon Torkkeli-perheeseen. Kanslia-, psykologi-, kuraattori-, terveydenhuolto-, siivous-, keittiö- ja kouluisäntäpalvelut tekevät arjesta laadukkaan ja auttavat opiskelijaa jaksamaan. Kiitos teille hyvästä yhteistyöstä.

Minulla on paljon rakkaita muistoja Torkkelin ajasta. Olemme tehneet yhdessä Helsingin kuvataidelukiosta sen, mikä se on tänään. Loistavaa tulevaisuutta teille kaikille.

Kiitollisena, lämmöllä
Mervi
Opettajat lahjoittivat Merville kaikkea pinkkiä, hänen lempiväriään.